deneme
30 Temmuz 2017 Pazar
0 yorum

Geceye Not.

30 Temmuz
Geceye Not.


Son günlerde yalnızlığın ve yenilginin sınırlarını zorluyorum. İmza gününe çıktım geçen gün, hiç satmayan kitaplar yazıp, hiç ezberlenmeyen şiirler yazıyorum. Gene de ismini bilmediğim insanların sadece sigarasını yakıp ta okuduğu biri olmak, bazı şeylerden iyidir. Kaybediyorum ve bundan pek şikayetçi olduğum söylenemez. Zaten kaybetmeyi anlatan birinin kazanması da ironi olurdu.

Hayal ettiğim birçok şeye sahibim. Uğrunda çabaladığım hayata eriştim, şimdi sırtımı dönüp uyuyasım var. aslına bakılırsa bir şeyin başında ya  da sonunda da değilim. Bir şeyin sonunda veya başında olmakta istemiyorum. Başlayan her şey biter, doğan her şey ölür. Kendi kovuğumda bir pikap, yarısı bir boş defter ve bir kalemle hayatımı sürebilirken neden birçok şeye sahip olduğumun bilincinde değilim.

Büyükşehirlerin cazibesine ya da ayrılığın hırsına kapılmayın. Hatıralarınızda yaşamasını istediğiniz her şeyi sevin, eski sevgililerinizi buruşturup atmayın. Çünkü sizden geriye sadece “eskimiş” nesneler kalıyor. Hatıralar biriktirin, güzel anılar dışında ki bütün zenginlikler tükeniyor.

En büyük zenginliğimiz şarkılar ve hala aklımızda kalabilmiş anılar.
Hemen Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Yukarı